radelect.com
×

محصولات

شرکت سلداک ترانسفو فرانسه


1396/12/22 / 0 / 275 / RSS
0 رای

تاریخچه شرکت سلدوک Celduc فرانسه

ساخت و ساز برقی در مرکز شهر

با اتحاد دو کمپانی Scare از سن-شمون و Grenoble که هر دو سازنده‌ی ترانسفورماتورهای صنعتی هستند، در سال 1960 میلادی کارخانه Celduc شروع به کار نمود. در سال 1964، مایکل گویچارد، کارخانه Celduc را در نزدیکی سنت اتین بنا نهاد. 

راد الکتریک نماینده مجاز سلداک در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلداک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد.

این کمپانی که در زمینه‌های الکتروتکنیک و الکترونیک صنعتی متخصص است، به دو کمپانی مجزا تقسیم شده است:

  • Celduc Transfo : تولیدکننده ترانسفورماتور قدرت
  • Celduc Relais : تولیدکننده رله های استاتیک

50 سال نوآوری:

این شرکت از سال 1960 تا 1980، در زمینه‌ی (بازار) ترانسفورماتورهای توزیع ملی، ترانسفورماتورهای پست و ترانسفورماتورهای ارتینگ فعالیت داشته است. سلدوک ترانسفو از سال 1990 به صورت تخصصی جهت تولید آیتم‌های خاص، راه‌حل‌های فنی ارائه می‌دهد.

راد الکتریک نماینده انحصاری Celduc در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلدوک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد.

نمایندگی سلدوک Celduc فرانسه

راد الکتریک نمایندگی مرکزی سلدوک در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلدوک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد.

معرفی شرکت سلدوک Celduc فرانسه

شرکت سلدوک پیشرو در بازار جهانی برای اتوماسیون صنعتی، سنسورهای مجاورت مغناطیسی و ترانسفورماتورهای قدرت است. دفتر شرکت و نمایندگی فروش اصلی شرکت سلدوک در فرانسه قرار دارد. این شرکت متخصص رله‌های حالت جامد و سنسورهای مغناطیسی می باشد و هر ساله بیش از یک میلیون رله را تولید می‌کند که در سراسر جهان فروخته می‌شوند.

محصولات تولید شده شرکت سلدوک Celduc فرانسه

رله های حالت جامد

رله های حالت جامد که معمولاً به عنوان SSR شناخته می شوند، با فناوری نوآورانه و بسیار کارآمد برای کنترل انواع بارهای مورد استفاده در بسیاری از صنایع استفاده می شود. مزایای رله های حالت جامد (SSR) در مقایسه با رله های الکترومکانیکی (EMR) به خوبی شناخته شده است. celduc® relais تنها فناوری رله حالت جامد در فرانسه است که محصولات آنها بیش از پنجاه سال است که در آن ساخته شده اند. رله های حالت جامد سلدوک شامل SSR تک فاز،SSR  دو فاز، SSR سه فاز می باشد همچنین رله های اس اس ار در انواع مختلف و مدل های AC و DC هستند. راد الکتریک نمایندگی اصلی سلداک در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلداک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد. 

رله SSR سلدوک Celduc فرانسه

سنسورهای مغناطیسی

برای نظارت یا کنترل سطوح، فاصله، حرکت، موقعیت و ضبط دور در دقیقه استفاده می شود. این حسگرها در همه جا در کالاهای مصرفی یا بخش‌های صنعتی، مانند صنایع خودروسازی، هواپیما و مخابرات استفاده می‌شوند. آنها همچنین به طور گسترده در بسیاری از برنامه های اتوماسیون در بخش تولید استفاده می شوند.

سنسور مغناطیسی سلدوک Celduc فرانسه

سایر محصولات نمایندگی سلدوک

  • لول سوئیچ و فلوتر مکانیکی و پلاستیکی و استیل
  • سوئیچ و کلید و رید رله های مغناطیسی
  • reed relay

خرید محصولات سلدوک Celduc فرانسه

راد الکتریک نمایندگی فروش Celduc در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلدوک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد. 

رله جامد یا رله اس اس آر SSR چیست چه کاربردی دارد؟

اس اس آر و رله ssr celduc  به طور کلی کارشان قطع و وصل است منتهی رله جامد یا ssr این عمل را به صورت الکترونیکی انجام میدهد ولی رله هایی که قبلا معرفی کردیم مانند رله شیشه ای به صورت مکانیکی عمل قطع و وصل را انجام میداد.

رله جامد یا SSR اس اس آر چگونه نصب میشود ؟

رله ssr نیاز به تغذیه دارند که از برق dc برای تغذیه آن استفاده میشود و در خروجی هم مانند یک کلید خروجی آن قطع و وصل میشود.

در انواع مدل های AC و DC وجود دارند که در مدل های AC هم برای برق سه فاز و هم برق تک فاز این رله ها موجود است.

راد الکتریک نماینده رسمی سلدوک در ایران، به صورت انحصاری مسئولیت پخش محصولات شرکت سلدوک Celduc فرانسه را در سراسر ایران به عهده دارد. راد الکتریک این مسئولیت را در سراسر ایران به صورت انحصاری از دفتر تهران انجام میدهد.

عناوینی که میتوانیم در سایت راد الکتریک نمایندگی سلدوک جستجو نمایید عبارت اند از:

سلدوک فرانسه

سلدوک SSR

رله سلدوک

سلدوک SSR رله

نمایندگی سلدوک فرانسه

فلوتر سوئیچ سلدوک

قیمت فلوترسوئیچ سلدوک

محصولات این نماینده

نظرات( 0 نظر)

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

نظر خود را ثبت کنید